Poll

Montako eri välinettä tarvitaan perusteelliseen kuritukseen?

1
4 (17.4%)
2
6 (26.1%)
3
12 (52.2%)
enemmän
1 (4.3%)

Total Members Voted: 23

Author Topic: Montako välinettä tarvitaan? Gallup vko 32  (Read 1833 times)

Fransesca

• tiukkapipo
  • Super Spanko
Montako välinettä tarvitaan? Gallup vko 32
« on: August 05, 2009, 09:25:38 PM »
Lempivälineistä on ollutkin jo kyselyä, mutta riittävätkö ne yksinään? Saaadaanko toivottu vaikutus aikaan yhdellä välineellä ja kärsivällisyydellä, vai vaatiiko määritelmä "kunnollinen kuritus" eri välineen pinnallista ja syvempää kipua varten?
The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - R.B.

Elias

• Senior Spanko
Re: Montako välinettä tarvitaan? Gallup vko 32
« Reply #1 on: August 05, 2009, 10:23:31 PM »
On tuo kyllä hyvä kysymys. Pähkäiltyäni valitsin 3. Kämmen, remmi ja vitsa. Aina ei tarvíta kaikkia, joskus taas yksi tai kaksi lisää (harja, rottinki). Itsehän olen vakaumuksellinen vitsan (ja avokämmenen läimäysten) ystävä ja kannattaja. Mutta jos muutakin kaivataan, niin mikäpä siinä. Luku 3 edustakoon keskiarvoa. 

pikkupiru

• Senior Spanko
« Reply #2 on: August 05, 2009, 10:36:58 PM »
Siis jos nyt joku muka on niin kuriton(en puhu nyt itsestäni, minä en ole kuriton :whistle:), että tarvitsee kurinpalautusta, niin tuota kaksi varmaan riittää. Ja mitkä ne on. No jos nyt leikitään, että minä olisin kuriton, niin silkkivyö ja hyvin ohkainen sanomalehti rullalle käärittynä. Mutta jos taas joku on oikeasti tuhma ja kuriton( siis en minä) niin remmi ja vitsa ovat varmaan ihan riittävän tehokkaita. :D

marie

• yhdenmiehennainen
  • Advanced Spanko
  • Tempperamenttinen mutta vaaraton
« Reply #3 on: August 06, 2009, 12:27:29 AM »
Kämmen, rottinkipiiska ja nahkaläimyri. A vot, olen kesytetty.....
If I have been thoughtless, let me know.
I can take a hint, you know, though I`m little slow....

- 3 AM, Poets of the fall

Paddy

• Tech Spanko
  • Super Spanko
  • Confusing I am, yes
    • Spankz Unlimited
« Reply #4 on: August 16, 2009, 09:07:38 AM »
Vähintään kaksi, mieluiten kolme. Jos koko kuritus hoidetaan yhdellä välineellä kipuun ehtii turtua. Jos toinen ja/tai kolmas väline saavat aikaan toisenlaista kipua, turtumisen mahdollisuus on pienempi ja kuritus näin ollen tehokkaampi.
May the tawse be with you.

sameli

• Full Spanko
« Reply #5 on: August 18, 2009, 01:27:26 PM »
Kaksi välinettä riittää mielestäni,hyvä pihlajan vesa ja nahka piiska se on siinä.

Finwitch

• Advanced Spanko
  • Woof!
« Reply #6 on: August 20, 2009, 08:38:38 PM »
Kolme taitaisi riittää rankenpaankin: Alkupiiskaus kämmenellä tai harjalla, sitten peruspiiskaus vitsalla tai remmillä. Loppusilaus jollakin rajummalla (cane?).
Tuntuu vähän siltä, että enempi välineitä menisi enemmänkin välinevaraston testailuksi.
Finwitch

Zina

• Full Spanko
  • Switch
« Reply #7 on: September 18, 2015, 06:59:59 PM »
Joskus tarvitaan enemmän, joskus riittää vähemmän. Kolme on hyvä keskiarvo; kämmen, remmi ja vitsa/keppi on aika hyvä valikoima.