Poll

Minkä ikäisenä huomasit olevasi kiinnostunut piiskaamisesta?

Alle 4-vuotiaana
2 (2.6%)
4-10
37 (48.7%)
11-15
16 (21.1%)
16-20
9 (11.8%)
Yli 20-vuotiaana
12 (15.8%)

Total Members Voted: 75

Author Topic: Minkä ikäisenä kiinnostuit piiskaamisesta - viikko 28  (Read 4537 times)

Paddy

• Tech Spanko
  • Super Spanko
  • Confusing I am, yes
    • Spankz Unlimited
Minkä ikäisenä kiinnostuit piiskaamisesta - viikko 28
« on: July 08, 2009, 08:40:02 PM »
Joillakin piiskajutut on pyörineet mielessä lapsesta saakka. Jotkut ovat heränneet teini-iässä. Olenpa joskus kuullut, että vasta aikuisenakin voi joutua piiskakärpäsen puremaksi.

Yritin lajitella vaihtoehdot lapsuuden, varhaisteini-iän, murrosiän ja ns. aikuisiän mukaan. Saattoi mennä osittain hutiin mutta sittenpä meni. Ei se niin tarkkaa ole. :unsure:
May the tawse be with you.

pikkupiru

• Senior Spanko
Re: Minkä ikäisenä kiinnostuit piiskaamisesta - viikko 28
« Reply #1 on: July 08, 2009, 08:59:13 PM »
Tuohon on vaikea antaa yksiselitteistä vastausta 8O Siis onhan niita juttuja kelannut todella pitkään. Itselle on todella vaikea ollut myöntää, että moinen kiinnostaa. Tai siis minusta on ihan oikein saada rangaistus töppäilyistä ja räksyttämisestä ym. (tosin minä en niitä harrasta :whistle:) Ja jos puhe ei tehoa niin...Iteppähän olet kerjännyt :D Ja me naisethan osaamme kyllä puhua miehet suohon vai mitä? Ja olla välillä aika :twisted: Ja ei minua ainakaan saa kuriin puhumalla jos muutenkaan :whistle: :whistle: Paitsi ettei minua tarvitsekkaan, kun olen AINA kiltti :whistle:

Paddy

• Tech Spanko
  • Super Spanko
  • Confusing I am, yes
    • Spankz Unlimited
« Reply #2 on: July 08, 2009, 10:55:18 PM »
Kaikkein vaikeinta on varmaan se ristiriita, että jollain tasolla halua saada rangaistuksen töppäilystä & räksyttämisestä, ja sitten kuitenkin on halu (etten sanoisi tarve) laittaa kampoihin? On aikamoinen suo tarvottavaksi, että alkaa ymmärtää itseään, ja mitä oikeastaan haluaa. Osittain haluaisi olla täysi kakara, osittain ei. Tai sitten niin että osittain ON täysi kakara, mutta ymmärtää että on aikuinen, joka voi päättää itse siitä mitä persnahalle tapahtuu.  Tämän kaiken kun lyö samaan yhtälöön sen kanssa, että ei voi taipumukselleen mitään, niin siinähän sitten pähkäilee.. :unsure:

Minulla kiinnostus piiskaamiseen on ollut kuvioissa varhaislapsuudesta alkaen. Jostain syystä se ei kuitenkaan sisältänyt äitini harrastamia raivokohtauksia, joissa "piiskattiin" se joka ensiksi osui tielle. Toisin sanoen ne pari kertaa kun nukeilla vaivauduin leikkimään, päättyivät siihen että jompi kumpi nukeista sai selkäänsä (jos ei molemmat) Analysoikaa siitä nyt sitten... :unsure: Osittain syynä saattoi olla se, että minua ärsytti että minun olisi pitänyt sukupuoleni mukaisesti leikkiä typerillä nukeilla, osittain ehkä se, että kiinnostus näihin juttuihin oli jo silloin - alta kouluikäisenä.

omena

• Guest
« Reply #3 on: July 09, 2009, 09:31:16 AM »
Vastasin kohtaan 4-10 siitä syystä, että en muista oikeastaan yhtään mitään siitä ajasta, kun olin alle neljän. En kyllä pikkulapsena halunnut piiskaa, mutta fantasioin mielessäni yleensä ennen nukahtamistani satujen ja kertomusten kurituskohtaukset.

Tuota sisälläni vellovaa ristiriitaa: että haluan kuritusta ja silti ainakin jollain tavalla yritän toimia niin että siihen ei olisi aihetta, olen ihmetellyt lapsesta asti. Tajusin jo pikkulapsena, että siinä kurissa kaipasin turvallisuutta, rakkautta ja välittämistä. Jos olen oikein tuhma, niin kuritusta kyllä annetaan, mutta koskaan ei hylätä.

Elias

• Senior Spanko
« Reply #4 on: July 09, 2009, 10:51:53 AM »
Kyllä se selvästi alle 10-vuotiaana oli.

Untamo

• Junior Spanko
« Reply #5 on: July 09, 2009, 11:33:29 AM »

Minulla varmaan tuossa 16-20 vuoden paikkeilla nämä piiska jutut tulivat vahvasti mukaan ( ainakin ajatuksissa) Aluksi oli pitkään että halusin antaa piiskaa naispuolisille en oikein uskaltanut ja kehdannut myöntää itselleni että minunhan se oikeasti vitsaa teki mieli. Eihän se nyt sovi jos mies saa vitsaa naiselta ajattelin.
Olen nyt kyllä jo eri mieltä.

jacob

• Junior Spanko
  • **
« Reply #6 on: July 09, 2009, 01:08:58 PM »
Hyvin nuorenahan se alkaa...vaikka hahmottuu itsellekin vasta pikkuhiljaa.
Korrelaatio piiskansaannin ja sen välillä mitä oikeasti on tehnyt on kyllä aika
hämärä; ehkä sitä yrittää mielessään rakentaa antajalle jonkinlaista
motivaatiota tehdä sitä, mitä itse tuntee tarvitsevansa/haluavansa.

skidi

• Advanced Spanko
« Reply #7 on: July 09, 2009, 02:00:46 PM »
Lapsesta asti olen ollut kiinnostunut, ehkä jostain 7-vuotiaasta asti, mutta "kaapista tulin ulos" vasta kun löysin tämän foorumin.

sameli

• Full Spanko
« Reply #8 on: July 10, 2009, 08:41:24 AM »
Vastasin 4-8 sain piiskaa lapsena tuhmuuksista aina aiheesta ja rakkaudella. Huomasin kiihottuvani piiskauksen jälkeen kun pyllyä kirveli ja kuumotti. Ekaluokalla tutustuin tyttöön joka sai myös piiskaa ja juttelun jälkeen uskalsin kysyä jos hän antaisi minulle piiskaa ja sain vastauksen kyllä mutta hän haluaa tulla myös piiskatuksi siita se alkoi ja jatkku yhä.

Fransesca

• tiukkapipo
  • Super Spanko
« Reply #9 on: July 10, 2009, 08:11:49 PM »
Minunkin ruksini menee tuonne enemmistön seuraksi, eli alle 10 ikävuoteen. Ihan suoraan asiaa ei koskaan otettu puheeksi, mutta olen varma, etten ollut pihapiirissämme ainoa. Joskus epäilin, mahdanko olla "tartuttanut" kieroutumani myös siihen naapurin kaveriini, mutta helpotuksekseni tajusin myöhemmin, ettei tämä toimi niin. Huh! Eli eiköhän ehdottamani leikit olisi äänestetty äkkiä kumoon, elleivät ne olisi viihdyttäneet muitakin. (?)

Mikä lie sitten syynä siihen, miten mielenkiinnon kohteet itse kullekin valikoituvat? Joidenkin mielestä parasta ovat vaikkapa intiaanileikit "toteemipaaluun" eli pihakoivuun köyttämisineen, mistä itse olisin saanut varmaan elinikäisen trauman, vaikka siinä ei sentään ole edes tarkoitus satuttaa. Kuka sietää paremmin kipua, kuka fyysistä rajoittamista... 
The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - R.B.

Paddy

• Tech Spanko
  • Super Spanko
  • Confusing I am, yes
    • Spankz Unlimited
« Reply #10 on: July 10, 2009, 08:42:51 PM »
Meillä tuli pihalla ongelma siitä, ettei kukaan suostunut olemaan opettaja, kun halusimme leikkiä koulua. Tai no, en ole ihan varma halusivatko kaikki, mutta eivät pistäneet vastaan kun ehdotin... :roll: Toteemipaalu ei sen sijaan tullut koskaan mieleen, ainakaan minulle.

Mutta heitänpä ilmaan ajatuksen: mitä vanhempana ihminen on kiinnostunut piiskaleikeistä, sitä enemmän hän on suuntautunut sm tai bdsm-puolelle. Lapsena kiinnostuksensa löytäneet ovat lähempänä kotikuria.

Fransesca

• tiukkapipo
  • Super Spanko
« Reply #11 on: July 10, 2009, 09:00:34 PM »
Mutta heitänpä ilmaan ajatuksen: mitä vanhempana ihminen on kiinnostunut piiskaleikeistä, sitä enemmän hän on suuntautunut sm tai bdsm-puolelle. Lapsena kiinnostuksensa löytäneet ovat lähempänä kotikuria.

Voi olla. Ehdotus syyksi: sm-maailma ei ehkä kosketa lapsia niin aikaisin (toivottavasti) kuin nämä kuriasiat. Olkoonkin, ettei niidenkään enää nykymaailmassa pitäisi lasten elämää juurikaan liikauttaa. Mutta silti.

Ainakin omalla kohdallani oli näin. En itse asiassa tiedä, mistä ylipäätään olen saanut tietää piiskaamisesta, sillä ei se mitenkään uusi asia ollut enää siinä Hiekkalan lapset -vaiheessakaan joskus viiden tai kuuden vuoden iässä kun niitä luin. Liekö sitten joku vitsalla uhannut, toteuttanut ei kuitenkaan.

Sen sijaan nämä bondage-jutut sun muut olivat ihan uutta minulle vielä siinäkin vaiheessa, kun seurustelin jo täyttä häkää tuon siippani kanssa. En muista hämmästyneeni mistään niin paljon, kuin kysymyksestä, saako hän sitoa minut. Ihmettelin syytä ihan tosissani. En koskaan ollut nähnyt edes yhtä ainutta kuvaa aiheesta, saati että olisin omassa päässäni osannut moista ideaa kehittää. Ainoa kuva, joka tuolla hetkellä mieleeni tuli, oli ruutu vanhasta Aku Ankan taskukirjasta, jossa Mikki ja Hessu istuivat vuoristomajan kellarissa tuoleihin sidottuna, ajastettu pommi tuolin alla. Seksi oli suunnilleen viimeinen asia, jonka siihen olisin osannut yhdistää.

Monet kerrat on tuolle naurettu jälkeenpäin, etenkin kun kilttinä ihmisenä annoin luvan kokeilla, vaikka en mitään ymmärtänytkään. Ajattelin vain, että jos kaveri siitä kerran ilahtuu, niin menköön tämän kerran, vaikka olisi kuinka kummallista. Tulihan se sitten ukolle joskus selvitettyä, että olin ymmärtänyt ihan vähän väärin. ;) Nuoruus ja viattomuus... :D   
The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - R.B.

Elias

• Senior Spanko
« Reply #12 on: July 10, 2009, 10:22:05 PM »
Saattaa olla perää tuossa Paddyn mainitsemassa teoriassa. Vaan tieteellisesti tutkimatta se on. Oma sangen varhainen kiinnostukseni lähti ymmärtääkseni alunperin nimenomaan siitä, että olísin ollut mielelläni - ja mielikuvituksessani - näkemässä miten varsinkin tyttöjä kuritetaan (siihen aikaan jokseenkin kaikki saivat koivunoksaa).

pikkupiru

• Senior Spanko
« Reply #13 on: July 11, 2009, 12:13:53 AM »
Saattaapi olla joidenkin kohdalla noinkin, mutta minä olen kyllä ihan perinteisen kotikurin kannalla :D Juu kyllähän sitä tuli lapsena leikittyä kaikenlaista. Alle kouluikäisenä leikin naapurin poikien kanssa ja minut on kyllä sidottu siihen totemipaaluunkin. Tosin pojat eivät osanneet tehdä kunnon solmuja, joten yllätys yllätys karkasin niiltä samantien :D Selkäääni en lapsena saanut,kuten jo tuolla aikaisemmin kerroin. Myöhemmin kyllä, mutta en vanhemmiltani.

Olen kyllä kerran ollut näkemässä, kun pojat saivat selkäänsä jostain tempauksesta. :D Minä en tietenkään  ollut yllyttänyt niitä mihinkään :whistle: Pojat manasivat jälkeenpäin, että minunhan olisi pitänyt saada selkään eikä heidän. :whistle:

Untamo

• Junior Spanko
« Reply #14 on: July 11, 2009, 08:27:05 AM »

En minäkään Paddyn teoriaa suoraan allekirjoita koska pidän itseäni täysin kotikuri ihmisenä.
Minulle vaan on vierasta kaikki se rekvisiitta ja pvc-muovit jota kuuluu bdsm-puolelle. Tämä on kuitenkin ainoastaan minun henkilökohtainen mielipiteeni minun tuntemuksistani.