December 12, 2017, 06:34:09 AM

Author Topic: Keskustelua kotikurista  (Read 619 times)

spoiled

• Junior Spanko
Keskustelua kotikurista
« on: July 22, 2017, 09:50:53 PM »
Saakohan näin epämääräisellä ilmoituksella yhtään vastausta.... Olen 36-vuotias nainen, joka haaveilee oikeasta kotikurisuhteesta. Olisin se kuritettava osapuoli. Elän ihan hyvässä suhteessa, jossa saan joskus piiskaa mutta tiedän että tämä ei niin sanotusti ole mieheni juttu. Mietin aika usein kotikuriin liittyviä asioita ja haluaisin keskustella niistä jonkun kanssa. Ehkä olen väärässä, mutta oletan että näistä asioista on kiinnostavampaa keskustella niiden kanssa, joita se oikeasti kiinnostaa.

Kotikurittajasi

• Newbie
  • *
Re: Keskustelua kotikurista
« Reply #1 on: July 23, 2017, 01:41:08 AM »
Moi. Olen iäkkäämpi mies ja pidän kotikurista ja annan mielelläni kurittomille tytöille piiskaa.
Yleensä käytän koivuvitsaa jonka saat itse noutaa. Aluksi joudut riisumaan pyllysi paljaaksi edessäni ja alamme selvittää mitä tuhmuuksia olet tehnyt. Tämän jälkeen määrään sopivan rangaistuksen, joka yleensä on piiskaa ja nurkassa seisottamista piiskattu pylly paljaana. Vastaappa niin voimme edetä asiassa.

Kotikurittajasi

• Newbie
  • *
« Reply #2 on: July 23, 2017, 02:33:52 AM »
Olen vastannut nimim.  spoiled.   En kinkkelille.   Spoiled kertoo olevansa nainen minä taas mies. Mikä on ongelma?

Unau

• Junior Spanko
  • **
« Reply #3 on: July 31, 2017, 12:41:33 PM »
Hei Spoiled,

Vastasin ilmoitukseesi yksityisviestillä.

Terveisin

Unau