December 12, 2017, 06:30:50 AM

Author Topic: Vaihteeksi näin päin  (Read 1065 times)

kuriton kundi

• Full Spanko
Vaihteeksi näin päin
« on: January 30, 2017, 09:48:40 AM »
Löytyisikö täältä räväkkää aikuista naista ystäväksi ja luotetuksi?

Itse olen fiksu ja OK näköinen mies Pirkanmaalta. Haluaisin kokea vaihteeksi saada "kevyesti" paljaalle pyllylle risua, remmiä, kämmentä naisen polvien päällä poikittain. Mikäli aihetta ilmenisi, niin miksi ettei kunnolla ja oikeasti. Olisi upeaa löytää joku luotettu ystävä, kuka antaisi minulle tuon kokemuksen. Myös roolien vaihto on mahdollinen, mikäli itse sitä joskus kaipaat.

Toiveikkaan vastauksia odotellen, kasvatettava@gmail.com ;)

kuriton kundi

• Full Spanko
Re: Vaihteeksi näin päin
« Reply #1 on: February 14, 2017, 12:48:14 PM »
Täällä ei taida olla, kun piiskaa saavia naisia, vai miksi näin hiljaista ;) ?

kuriton kundi

• Full Spanko
« Reply #2 on: March 13, 2017, 04:12:17 PM »
Täällä sitä, tuo profiilikuvassa oleva ilmoittaja vain odottaa jonkun vastaavan ja ehdottavan opettavaista tapaamista. Eikö kukaan ojenna auttavaa kättä ;) ?

kinkkeli

• Junior Spanko
  • **
  • Tuhma poju
« Reply #3 on: March 14, 2017, 12:00:19 PM »
Syyhän tähän kaikkeen hiljaisuuteen on se, että tämä foorumi on nykyisin aivan kuollut. Ei täällä ole kuin muutama miespuolinen, joka käy silloin tällöin ja koska itseni tunnen heteroksi, aika harvoin täältä hoksaa edes naisen olleen paikalla.

Harmi, että näin, perinteinen vitsa- ja remmikuri viehättää todella paljon ja tuo BDSM-baarit eivät ole juurikaan meitä varten, siellä kun se meno on välillä niin villiä, että ihmiset on joko oikeasti aika hulluja tai sitten eletään mielikuvitusmaailmassa leikkien sen olevan liveä.

Enempi ruikuttaminen saa jäädä, toivottavasti auttava käsi löytyy.

t. eräs toinen tuhma poika

kuriton kundi

• Full Spanko
« Reply #4 on: March 15, 2017, 03:15:24 PM »
Kiitoksia myötä elämisestä :). Väliaika tietona, auttavaa kättä ei ole vieläkään löytynyt.

kuriton kundi

• Full Spanko
« Reply #5 on: May 24, 2017, 08:27:25 AM »
Oli oikein opettava vierailu luonasi. Kiitos siitä todella paljon. Kihelmöi vieläkin pakaroissa istuessani huolimattomasti ;)