December 12, 2017, 06:25:25 AM

Author Topic: Välineen hakeminen  (Read 3612 times)

spanksubboy

• Junior Spanko
Re: Välineen hakeminen
« Reply #15 on: August 12, 2016, 03:13:37 PM »
Olipas hauska tapaus, jos tuo oli totta... :)  Olivatkos marjastajat naispuolisia?

kuriton kundi

• Full Spanko
« Reply #16 on: August 12, 2016, 03:37:58 PM »
Tapaus oli täysin totta ja se ei silloin tuntunut mitenkään mukavalta. Kyseessä oli nainen ja mies ja taisivat olla sienessä, ei marjassa. Tällaista sitä sattui Koivuhaassa ;).

Mikä tässä on parasta. Tuo edellinen kirjoitus poiki myös yhden toisenkin yhteyden oton. Nimittäin tuo henkilö kuka haetutti koivunoksat laittoi meiliä. Tiedä sitten mitä tästä mahtaa seurata?

Mathilda

• Kuritetuin 2010
  • Senior Spanko
« Reply #17 on: August 12, 2016, 03:43:58 PM »
Toivottavasti vitsaa :yes:

kuriton kundi

• Full Spanko
« Reply #18 on: August 12, 2016, 04:39:48 PM »
Sävystä päätellen se voi olla hyvinkin mahdollista. Sanoisin jopa todennäköistä. Pianhan se selviää, kun soitan hänelle. Kuulemma tasan kello 18.

CB6000

• Junior Spanko
  • **
« Reply #19 on: October 05, 2016, 10:16:30 AM »
Kyllä piiskaus välineen hakeminen ja luovuttaminen piiskaajalle on tärkeässä osassa, koska sillä osoittaa alistumisensa kurinpitoon. Mikäli vaimoni ei ole määrännyt piiskausvälinettä (mökillä ja maalla käytetään aina itse haettua koivupiiskaa) niin saan itse valita sen, kun vien piiskausvälineen pylly paljaana hänelle, niin tiedän, mitä olen saamassa.

kasvattaMaton

• Junior Spanko
  • **
« Reply #20 on: October 06, 2016, 09:15:01 PM »
Täällähän on kaksi samanlaista viestiketjua. Kyllä nurkassa odottaminenkin on ihan mukavaa, kunhan ei kurkistele.... kyllä sen sitten kohta tietää, mikä väline on haettu kun peppua polttelee :-)

tuuli

• Full Spanko
« Reply #21 on: October 07, 2016, 10:46:25 PM »
Kummassakin on puolensa, en osaa sanoa, kumpi on mieluisampi vaihtoehto. Mielelläni kyllä sanoisin, että minähän en mitään välinettä hae, mutta tähän mennessä olen kiltisti käynyt hakemassa kun on käsketty.

Conrad

• Newbie
  • *
« Reply #22 on: January 24, 2017, 05:38:37 PM »
Mitä olette mieltä sellaisesta, että kuritettava kumartuu odottamaan piiskausta väline asetettuna alaselkänsä päälle? Luulisi olevan piiskaajille kutsuva näky.