December 12, 2017, 06:32:59 AM

Author Topic: Aloitelaatikko  (Read 4766 times)

Valvoja

• Moderator
  • Super Spanko
Aloitelaatikko
« on: March 10, 2010, 12:47:06 PM »
Mistä aiheesta haluaisit käynnistää keskustelun Kotikuri-foorumilla. Aihe voi olla jo aiemmin käsitelty, jonka haluat nostaa uudestaan esiin tai aivan uusi.

Annetuista aiheista voivat jäsenet sitten kirjoittaa ajatuksiaan, nakemyksiään ja kokemuksiaan.

Nyt rohkeasti vain keskustelun aiheita ehdottamaan. Voit myöskin kannattaa jo ehdotettua aihetta niin se nousee varmemmin esiin.

terveisin Valvoja

maalaispoika

• Guest
Re: Aloitelaatikko
« Reply #1 on: March 10, 2010, 05:58:46 PM »
Olis tällasia  :)

-Miten pystyy välttämään jälkien jättämistä

-Kumpi on kovempi, selkäsauna kotona vai kylässä

Suvi

• Guest
« Reply #2 on: March 12, 2010, 07:45:06 PM »
Minua kiinnostaisi kumman aloitteesta kuritus yleensä alkaa ja millä lailla

laiskianen

• Guest
Re: Aloitelaatikko:haluaisin tietää miten
« Reply #3 on: June 05, 2010, 04:03:12 AM »
haluasin tetää miten löytäisin naisen joka piiskaisi minua

laiskianen

• Junior Spanko
  • **
« Reply #4 on: June 19, 2010, 11:39:33 PM »
Minua kiinnostaisi kumman aloitteesta kuritus yleensä alkaa ja millä lailla
se on yleensä niin että miten se sovitaan

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #5 on: August 08, 2010, 10:12:51 AM »
No on jo pikkasen aikaa menny ku tänne kirjoitin viimeeks. Oli Pride juhlatki ,olin  itse kulkueessa markiisi de Sadena ison piiskan kanssa :-).
Joo ny 14-15 kl 14-18 on mulla sellainen vaihtoehtoinen erotiikka näyttely toss pihalla. Mun museosta 2000 vanhaa erotiikka valokuvaa ja muuta vanhaa erotiikkakamaa ja sitte 10 ihmistä näyttelee modernia erotiikkaansa tauluina ja valokuvina. Kaikki on puutarhassa. On myös piiskausta ja esitelmiä ja muuta kivaa. Saippuakuplia tekeviä keiukaisia katolla :-). Makkarangrillausta. Tulee radiota ja telkkuu ja sillee. Ett jos ootte Tukholmassa ens pyhänä niin tervetuloa vaan. 10 min Vikingiltä taxilla./ Jorma
Aina valmiina vastaamaan piiskakysymyksiin :-)

leppis

• Guest
« Reply #6 on: August 27, 2010, 04:58:25 PM »
Olisi kiva kuulla, miten muut ovat löytäneet itselleen kumppanin piiskailupuuhiin ja miten olette ottaneet asian jonkun uuden ihmisen kanssa esille  :?

Syksyn poika

• Guest
« Reply #7 on: November 18, 2010, 12:08:34 AM »
Luulin kerran nähneeni näillä sivuilla linkin, jossa sai esittää aihetta, josta nämä enemmän ammattilaiset kirjoiyttaisivat novellin - nyt en sitä kuitenkaan löydä. Joten linttaan ehdotelman tähän, että jos joku haluaa siitä kirjoittaa, niin minä kiitän jo etukäteen. Näin se menee:
On miesporukka, esim. hirvimiehiä. Yksi kavereistä on huonosti porukkaan sopeutuva, tekee kaikenlaista mitä ei saisi tehdä. Porukka pitää palaveria, mitä kaverille tehtäisiin. Lopulta päätetään, että porukan riskein mies antaa häirikölle piiskaa kaikkien nähden vanhaa pitkää kaavaa noudattaen ja sääntöjä opettaen. Tietenkin kaupanpäälle tulee yleisön härnäyspuheet ja muut kommentit.

Paddy

• Tech Spanko
  • Super Spanko
  • Confusing I am, yes
    • Spankz Unlimited
« Reply #8 on: December 08, 2010, 07:37:28 PM »
Luulin kerran nähneeni näillä sivuilla linkin, jossa sai esittää aihetta, josta nämä enemmän ammattilaiset kirjoiyttaisivat novellin - nyt en sitä kuitenkaan löydä. Joten linttaan ehdotelman tähän, että jos joku haluaa siitä kirjoittaa, niin minä kiitän jo etukäteen. Näin se menee:
On miesporukka, esim. hirvimiehiä. Yksi kavereistä on huonosti porukkaan sopeutuva, tekee kaikenlaista mitä ei saisi tehdä. Porukka pitää palaveria, mitä kaverille tehtäisiin. Lopulta päätetään, että porukan riskein mies antaa häirikölle piiskaa kaikkien nähden vanhaa pitkää kaavaa noudattaen ja sääntöjä opettaen. Tietenkin kaupanpäälle tulee yleisön härnäyspuheet ja muut kommentit.

Hei Syksyn poika, kirjoita ihmeessä itse tämä tarina! Sinulla on valmiina jo mitä mainioin idea, nyt se pitäisi vaan saada naputeltua koneelle. Minusta ainakin olisi kiva lukea miten miesporukassa hölmöläinen pistetään ruotuun. :D
May the tawse be with you.

Simo

• Junior Spanko
« Reply #9 on: February 14, 2011, 05:39:57 PM »
 :whistle: Simo kysyy, mistä alan julkaisuja olisi netissä nähtävillä ? Onko suomenkielisiä piiskaleffoja tehty Suomessa ?  :thinking: Mistä voisi hankkia.......

Riivis

• Advanced Spanko
« Reply #10 on: February 18, 2012, 03:33:10 PM »
Onko kukaan vaan antanut selkään jollekin ns. vieraalle? Siis ilman seksiä ja muuta oheistoimintaa? Vieläkö sellasia kasvattajia löytyy?

tomppa

• Advanced Spanko
« Reply #11 on: February 19, 2012, 10:50:48 AM »
Onko kukaan vaan antanut selkään jollekin ns. vieraalle? Siis ilman seksiä ja muuta oheistoimintaa? Vieläkö sellasia kasvattajia löytyy?

Vaimoni on ja olen todistanut sen omin silmin muutaman kerran

Riivis

• Advanced Spanko
« Reply #12 on: February 19, 2012, 11:53:47 AM »
Oliskohan sellasta, joka vielä  :cane: ? Siis tarpeen tullen..

tomppa

• Advanced Spanko
« Reply #13 on: February 19, 2012, 12:58:34 PM »
Vaimoni on piiskannut muutaman "pojan" (> 18v) silmieni edessä.

Riivis

• Advanced Spanko
« Reply #14 on: February 19, 2012, 01:05:25 PM »
.