December 12, 2017, 06:25:07 AM

Author Topic: Pukeutuminen selkäsaunaa varten  (Read 5451 times)

Tiina

• Junior Spanko
Pukeutuminen selkäsaunaa varten
« on: July 16, 2008, 02:06:38 AM »
Pukeudutteko tai joudutteko koskaan pukeutumaan nimenomaan selkäsaunaa varten. Jos niin miten? Toinen mitä mietin on, että käytätetäänkä teillä muilla koskaan puukenkää kuritusvälineenä? Itse olen useamman kerran saanut niillä selkäsaunan enemmän kyllä kilttiä tyttöä olen sen jälkeen kuin vaikka vitsan jälkeen. Ja onhan se myös kutkuttavaa hakea vitsaa pihalta ne jalssa, kun tietää, että seuraavaksi saat toisella niistä selkäsaunan. :whistle:

AuntAnnie

• Super Spanko
Re: Pukeutuminen selkäsaunaa varten
« Reply #1 on: July 16, 2008, 09:58:45 AM »

Itse pukeudun tietyllä tavalla tähän tädin rooliin. Jostain syystä se pukeutuminen näissä jutuissa on oleellinen osa tätä kokonaisuutta.Tämä kun on minulle "roolipeli".

Puukengään en ole käyttänyt, ja heräsikin ajatus että sitä voisi kokeilla. Täytyy vain ostaa uudet puukengät, edelliset kun katosi salaperäisesti, vahvasti epäilen koiraamme, joka oli pentu silloin.

Tästä pukeutumista on kotikuripiireissä tullut vastaan kahta mielipidettä jotka ovat toistensa vastakohtia. Itseänikin kiinnostaa kuulla muiden mielipiteitä

tomppa

• Advanced Spanko
« Reply #2 on: July 16, 2008, 10:26:36 AM »
Vaimoni pukeutuu aina hameeseen, nyloneihin ja korkokenkiin ennenkuin hän antaa minulle piiskaa. Joskus myöskin hän pukeutuu iltapukuihin. Meikkaus kuulu myös asiaan sillä vaimoni rooli on että hän on ammattilainen kurittaja joka on saannut valtuutensa itse "kuninkaalta".  Joten kuritussessioni ovat aina roolipeliä parhaimillaan.

En ole ikini alasti ennen piiskausta koska housujen/alushousujen alas vetäminen on osa esitystä. Vanhanaikainen ja arvokas ilmapiiri kuulu piiskaussessioihimme.

Paddy

• Tech Spanko
  • Super Spanko
  • Confusing I am, yes
    • Spankz Unlimited
« Reply #3 on: July 16, 2008, 05:15:46 PM »
Eikö puukenkää ole jo vähän vaikea hallita, tai mistä siitä yleensä pidetään kiinni? :?
Siinä kyllä piiskaajan hauis kasvaa, jos on kovapäinen kuritettava  :D

Englanninkielisillä sivustoilla olen joskus törmännyt sanaan 'slipper', 'slippering'. Jotain nahkapohjaista tohvelia tai tossua sillä kai  tarkoitetaan, mutta ei sekään kauheasti houkuttele. Kun ei aina tiedä missä niillä on kävelty.  :unsure:

Vaimoni pukeutuu aina hameeseen, nyloneihin ja korkokenkiin ennenkuin hän antaa minulle piiskaa. Joskus myöskin hän pukeutuu iltapukuihin. Meikkaus kuulu myös asiaan sillä vaimoni rooli on että hän on ammattilainen kurittaja joka on saannut valtuutensa itse "kuninkaalta".  Joten kuritussessioni ovat aina roolipeliä parhaimillaan.

En ole ikini alasti ennen piiskausta koska housujen/alushousujen alas vetäminen on osa esitystä. Vanhanaikainen ja arvokas ilmapiiri kuulu piiskaussessioihimme.

Alasti piiskaamiseen olen törmännyt lähinnä aikuisviihdesivuilla, joissa viihdearvo on epäilemättä suurin katsojille.  :thinking:
Kotikurityyppiseen piiskaukseen en osaa sitä mieltää, koska tarkoituksena on antaa palautetta käytöksestä, ja olennainen osa on se että kurittajalla on auktoriteettia jonka perusteella hänellä on oikeus kurittaa.
May the tawse be with you.

omena

• Guest
« Reply #4 on: July 16, 2008, 10:17:49 PM »
Kotikurityyppiseen piiskaukseen en osaa sitä mieltää, koska tarkoituksena on antaa palautetta käytöksestä, ja olennainen osa on se että kurittajalla on auktoriteettia jonka perusteella hänellä on oikeus kurittaa.

En myöskään halua pukeutua mihinkään rooliin. Myös minulle kotikuri on kasvatusta, jonka tarkoituksena on saavuttaa tietty päämäärä. Mietin silti paljon pukeutumistani ja koetan pukeuta mahdollisimman hyvin.

Tiina

• Junior Spanko
« Reply #5 on: July 17, 2008, 02:01:33 PM »
Eikö puukenkää ole jo vähän vaikea hallita, tai mistä siitä yleensä pidetään kiinni? :?
Siinä kyllä piiskaajan hauis kasvaa, jos on kovapäinen kuritettava  :D

Tarkoitan siis ihan tavallisia ruotsalaismallisia puukenkiä nyt, en mitään kilon painoisia hollannikkaita. Ei tuollainen tavallinen kokoa 38 oleva puukenkä nyt niin paljoa paina ja kantaossta on hyvä pitää kiinni. Ennemminkin se, joka jää piiskattavan jalkaan on vaikea hallita se kun aika herkästi karkaa omille teilleen, polven päällä piiskatessa, Mikä taas saattaa aiheuttaa ikävän lommon parkettiin....ja senhän taas tietää mitä siitä seuraa :D

spoiled

• Junior Spanko
« Reply #6 on: July 17, 2008, 03:48:55 PM »
Olen ollut aina tosi iloinen, jos piiskaajalla on ollut joku toive pukeutumisestani rangaistuksen aikana. Ajattelen mielelläni olevani rangaistuksen aikana nuorempi kuin oikeasti, joten olen erityisesti toiveesta pukeutua tyttömäisesti. Yleensä, kun kysyn sitä toivetta, toinen vastaa, ettei sillä ole mitään väliä. Alastomana piiskattavaksi en ole suostunut, koska siitä menisi rangaistuksen maku.

Juuri nyt minulla on niin lyhyt mekko, että jotkut piiskaisivat varmaan pelkästään sen käyttämisestä...

AuntAnnie

• Super Spanko
« Reply #7 on: July 18, 2008, 07:46:48 PM »
Olen ollut aina tosi iloinen, jos piiskaajalla on ollut joku toive pukeutumisestani rangaistuksen aikana. Ajattelen mielelläni olevani rangaistuksen aikana nuorempi kuin oikeasti, joten olen erityisesti toiveesta pukeutua tyttömäisesti. Yleensä, kun kysyn sitä toivetta, toinen vastaa, ettei sillä ole mitään väliä. Alastomana piiskattavaksi en ole suostunut, koska siitä menisi rangaistuksen maku.

Juuri nyt minulla on niin lyhyt mekko, että jotkut piiskaisivat varmaan pelkästään sen käyttämisestä...

Itse kyllä esitän kasvatettavalleni pukeutumistoiveita. Ja minusta on mukava suunnitella asustepuolta yhdessä. Kuten muutenkin koko tapahtumaa

Mikael

• Full Spanko
« Reply #8 on: July 19, 2008, 06:36:22 AM »

Pukeutuminen on osa kokonaisuutta ja jos olo on tyttömäinen niin olen mielissäni ainakin jos pukeutuu sen mukaisesti. Käsken myös pukeutumisen suhteen jos tiedän toisen olevan innostunut asiasta.
Toisaalta jos asia ei innosta tai tuntuu suorastaan typerältä niin turhahan sitä on sitten pahemmin ottaa puheeksi. Vähän kuin koko kotikurin kanssa kokonaisuus pitää olla molemmille tasapainoinen. Kiinnittää erityistä huomiota asioihin jotka yuntuvat oikeilta.
Itse en pane pahakseni tilanteeseen sopivaa pukeutumista. Minusta korostaa tilannetta.
Halu olla nuorempi tilanteessa kuin on niin laittaa itsensä tyttömäiseksi ja Kasvattaja laittaa päälle pikkutakkia ja vastaavaa jotta molempien juttu korostuu. Sopii varsin hyvin minusta kotikuriin pieni asuilla leikittely sekä roolien korostaminen.
t. Mikael

piiskuneiti

• Junior Spanko
  • **
« Reply #9 on: August 03, 2008, 02:01:22 PM »
Kyllä joskus roolin mukaan pukeudun jos sattuu olemaan sopivat vetimet valmiina. Ostoksille en viitsi sitä varten lähteä.

Kotikuri

• Limited Membership
  • Junior Spanko
  • **
« Reply #10 on: August 03, 2008, 05:19:52 PM »
Meillä Anja on itse ommellut palvelijan asun, jota hän käyttää leikeissämme.

AdultMaster

• Junior Spanko
  • **
  • AdultMaster in chaps
« Reply #11 on: August 04, 2008, 11:57:51 PM »
Itse vaadin nartultani aina mustat sukkanauhat, korkokengät ja korsetin. Kun käsken pukeutua noin,
se on signaali siitä että piiskaa on kohta tulossa....

Ostin upean sisäkköasun (musta, lyhyt,samettia,pikku essu ja päähine sekä samettikäsineet) Niitä ei ole vielä käytetty. Se on varattu sille "omalle" sisäkölleni kun joskus löydän sen "oikean" :) <unelmani onkin että löydän sille upean... ja kauniisti raidoitetun pepun omistavan sisäkön...

Tiina

• Junior Spanko
« Reply #12 on: August 24, 2008, 02:50:36 AM »

Itse pukeudun tietyllä tavalla tähän tädin rooliin. Jostain syystä se pukeutuminen näissä jutuissa on oleellinen osa tätä kokonaisuutta.Tämä kun on minulle "roolipeli".

Puukengään en ole käyttänyt, ja heräsikin ajatus että sitä voisi kokeilla. Täytyy vain ostaa uudet puukengät, edelliset kun katosi salaperäisesti, vahvasti epäilen koiraamme, joka oli pentu silloin.

Tästä pukeutumista on kotikuripiireissä tullut vastaan kahta mielipidettä jotka ovat toistensa vastakohtia. Itseänikin kiinnostaa kuulla muiden mielipiteitä

Puukengät on kyllä sellaiset, että ne sopii moneen asuun. Itselläni palvelustytön asuun, muuta hyvin myös esimerkiksi koulutytön asuun tai muuten tyttömäiseen asuun. Ja todella hyvin myös juuri esimerkiksi tädin rooliin :) Parasta niissä lienee kuitenkin se, että aina on käden ulottuvilla väine, jolla ojentaa ja antaa palautetta. Kannattaa kokeilla.

OralMaster

• Junior Spanko
  • **
« Reply #13 on: January 01, 2009, 07:58:29 AM »
Tuohan on juuri sitä, millaista sen pitääkin olla. Ansaitset tulla piiskatuksi minihameessa, sukkanauhaliiveissä ja verkkosukissa. :-P

OralMaster

miljamariam

• .
  • *
« Reply #14 on: January 01, 2009, 08:39:22 AM »
Joskus ennen sessiota - muistaakseni kerran - olen kysellyt leikkikaveriltani, onko minulla hyvä olla farkut vai hame.

Switchin leikkeihin ei sovi mikään yksi ainoa asuste. Naiselle.
Kun on saamassa selkäsaunan, riippuu aivan kurittajan näkemyksestä. Haluaako hän vetää hameen ylös ja pikkuhousut alas. Vai käskeä riisumaan farkut auki.

Kun olen antamassa piiskaa. Onko auktoriteetillisesti parempi, jos naisella olisi ankaran näköinen pikkuhame ja hiukset vielä kiinni ja nutturalla. Ehkä vielä se rottinkikeppi kädessä.  Varmaankin.

Luulen kuitenkin, että sen aseman, jossa kuritettava pelkää tulevaa, ei saavuteta pukeutumisella. Vaan aikaisemmalla kokemuksella. Mitä tämä ihminen pystyy minulla antamaan.

Tietysti jos leikkikaveri haluaa panostaa tähänkin puoleen, niin siitä vain vaatekaapin sisältöä katselemaan.

Muuten pukeutuminen on ollut ainakin minulle ihan samantekevää. Myös privana. Välttämätön pakko.