December 12, 2017, 06:26:01 AM

Author Topic: selkäsaunan yksityisyys  (Read 15709 times)

Jorma

• Advanced Spanko
Re: selkäsaunan yksityisyys
« Reply #45 on: November 08, 2011, 08:49:22 PM »
Autossa...valoissa sai tyttö aina nostaa pyllynså niin ylös ett naapuriautot varmasti näkivät :-)
Aina valmiina vastaamaan piiskakysymyksiin :-)

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #46 on: March 19, 2012, 06:36:55 PM »
Oli Ranskan telkuu tekeess seksiohjelmaa Tukholmasta...tän piiskakuvaukden on nähny 10 miljoonaa nu.

Riivis

• Advanced Spanko
« Reply #47 on: March 19, 2012, 06:45:04 PM »
Oho..Sä taidat olla varsinainen piiskuri.. :unsure:

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #48 on: March 20, 2012, 06:58:41 AM »
hieman lisää...

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #49 on: March 20, 2012, 06:59:15 AM »
Pari lisää

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #50 on: March 20, 2012, 07:00:51 AM »
Jooo,löytyi pari lisäää

Eero-Juhani

• Guest
« Reply #51 on: May 20, 2012, 11:42:47 PM »
Selkäsaunan ominaisuuksiin kuulu se, että toinen haluaa antaa sen ja toinen ei halua ottaa sitä vastaan. Tästä johtuen selkäsaunan saaja kokee hävinneensä matsin, ja siitä seuraa melkoinen häpeä. Jos saa tappelussa kuonoonsa, niin se ei ole lähes tulkoonkaan niin häpeällistä kuin tulla piiskatuksi. Piiskan saannissa kuvastuu se, että toinen hoitaa sen voimalla hallitusti, tappelussahan kuka vaan voi onnistua survaisemaan toista kuonoon.

Koska olen mies, niin piiskaajankin täytyisi olla mies ja vielä ilmeisen riski tai muuten erityisen taitava hommassaan, että kurittaminen onnistuisi. Jotenkin se ei vaan sovi miehen luonteelle, että häviää niin rumasti toiselle miehelle, eikä sitä halua kenellekään näytellä. Itse en pystyisi ketään väkivalloin piiskaamaan, vapaaehtoisen tietenkin voisin höyhentää.

Jos itse joutuisin piiskattavaksi ja olisi pakko olla yleisöä paikalla, niin vähiten hävettäisi, jos katselijat olisivat samanlaisia rontteja kuin piiskaajakin ja nimenomaan hänen tuttujaan ja minulle tuntemattomia. Ehkä siinä hakeutuis tasapainoon ajattelemalla, että sainhan minä selkääni, mutta niitä olikin monta.

Piiskaamisen katselussa on kaikkein mielenkiintoisinta siinä vaiheesa, jossa hommaa valmistellaan. Kamppaillaan tosissaan, eikä lopputulos ole vielä varma. Tällaisesta tilanteestä on hyvä esimerkki Seitsemän veljestä -elokuvassa, missä Simeoni ja Tuomas tuovat Eeroa piiskattavaksi, homma ei oiken läde käyntiin, mutta kun Juhani ottaa vasemmalla kädellään kiinni pojasta ja pyöräyttää pakarat oikeaan asentoon, silloin on Eeron taistelut taisteltu ja piiska alkaa viuhua.

kuriton kundi

• Full Spanko
« Reply #52 on: November 28, 2017, 02:06:09 PM »
Kyllä vain minua kiinnostaisi kovasti saada piiskaa jonkun sitä todistaessa. Olisi se varmasti tehokas muistutus sääntöjen noudattamisen tärkeydestä ;). Tietysti voisi tulla kyseeseen sellainenkin tilanne, että saisin yhdessä jonkun toisen henkilön kanssa. Mieluiten tietysti jonkun naisen kanssa. Kutsua tässä odotellen ;).

Oli tuossa aiemmin Jorman kädessä kyllä makoisan näköinen vitsa. Tuollaisella kun joku antaisi kunnolla minullekin.