December 12, 2017, 06:16:34 AM

Author Topic: selkäsaunan yksityisyys  (Read 15707 times)

Fransesca

• tiukkapipo
  • Super Spanko
Re: selkäsaunan yksityisyys
« Reply #30 on: July 24, 2010, 01:41:58 PM »
Mulle ei taida yleisö sopia tuohon tilanteeseen. Tosin variaatioitahan on roppakaupalla, mutta mutta...

Jos olisin antajana, veikkaan, että katselija haittaisi keskittymistäni. Ylipäätään tykkään tehdä asioita omassa rauhassani, jolloin on helpointa saavuttaa sopiva mielentila. Oli kyse sitten vaikka saviruukun tekemisestä, niin yleensä jätän työni kesken jos joku ilmaantuu paikalle. Piiskaaminen on myös henkinen suoritus, ei ainoastaan fyysinen, joten ajatus ei saa lähteä sivuraiteelle eikä keskittyminen olla puolinaista.

Saajana ainoa yleisö, jonka voisin kuvitella nipin napin sietäväni on tuo oma puoliso, mutta siinä kuvitelmassa tökkää sitten se, että kukas sitten olisi antajana? Ei kukaan mies ainakaan. Nainen korkeintaan, enkä sittenkään osaa kuvitella, miten moiseen tilanteeseen saaattaisin joutua. Sittenkin, jos olisin loukannut jotakuta naispuolista henkilöä ja tämä tahtoisi kuitata asian piiskaamalla (senkin kun näkisi) ja sattuisi vielä käymään niin, että se sopisi miehelleni (ei pelkoa) yrittäisin välttää miehen mukaantuloa kyllä viimeiseen asti. Olkoonkin, että hän on nähnyt yhtä ja toista, mutta koska naamani sattuu osoittamaan poispäin takapuolestani, mulla on edes pieni mahdollisuus piilottaa ilmeitäni ja yrittää säilyttää kunniani silloin, kun hän on piiskaajana. Jos hän olisi katselijana, hän voisi nähdä ihan liikaa... Sitten olisi vielä etupääkin vaikeuksissa takapään lisäksi.

Mutta hei, jos olisin antajana, niin silloin kyllä mieheni voisi olla yleisönä, mutta taas tökätään siinä kohdassa, että ketä sitten piiskaisin? Mutta sitähän ei kysytty, eikökään?  :roll:
The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - R.B.

Paddy

• Tech Spanko
  • Super Spanko
  • Confusing I am, yes
    • Spankz Unlimited
« Reply #31 on: July 26, 2010, 08:23:38 PM »
Olen ollut pari kertaa mukana tilanteessa jossa on ollut yleisöä ja ainakin kerran itse yleisönä. Silloin kun kuritusta seuraa joku ymmärtää missä kotikurissa on kyse, no problem. Mutta mitään lapsellista ilkkumista en kyllä ymmärrä missään muodossa.

Yleisön puolella taas olin vähintään yhtä kiusaantunut kuin kurituksen kohteena oleva henkilö. Enkä tiedä miksi. :dunno:
May the tawse be with you.

tomppa

• Advanced Spanko
« Reply #32 on: July 26, 2010, 10:15:52 PM »
Olen seurannut kun muutama "tuhmuri" on saannut reippaasti piiskaa mutta enpä olisi uskaltamut edes olla mitään muuta kun tuo "hiljainen kärpänen seinällä"

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #33 on: January 09, 2011, 08:32:18 PM »
Tämä on kohtaus Sergelin torilta lauantai aamupäivänä..paljon ihmisiä...Smiskholm-filmin huippu! Ihmismäärältään vois paikkaa verrata vaikk kauppatoriin Hesassa...:-)
Aina valmiina vastaamaan piiskakysymyksiin :-)

spanksubboy

• Junior Spanko
« Reply #34 on: January 10, 2011, 05:28:50 PM »
Olen ollut pari kertaa mukana tilanteessa jossa on ollut yleisöä ja ainakin kerran itse yleisönä. Silloin kun kuritusta seuraa joku ymmärtää missä kotikurissa on kyse, no problem. Mutta mitään lapsellista ilkkumista en kyllä ymmärrä missään muodossa.

Yleisön puolella taas olin vähintään yhtä kiusaantunut kuin kurituksen kohteena oleva henkilö. Enkä tiedä miksi. :dunno:
nooh..pieni hyväntahtoinen ilkkuminen ei pahaa tee .. juuri siinä on sen tilanteen "suola"...siis sen tilanteen että on katsojia...ainakin minulle.

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #35 on: February 16, 2011, 08:23:23 AM »
pappsmisk

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #36 on: February 16, 2011, 08:24:26 AM »
orjat

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #37 on: February 16, 2011, 08:27:58 AM »
091012 002

Osa filmiryhmää siellä Sergelin torilla..

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #38 on: June 14, 2011, 10:42:33 PM »
Hmm..täällä oli ranskalainen tv-ryhmä perjantaina..kuvasivat 3 tuntia.  tekivät sellasta sincity sarjaa pääkaupunkien seksielämästä,,,..päätin antaa heille tosi pohjoismaisen kokemuksen..illan päätteeksi annoin risupiiskaa SUOMALAISITTAIN...paljaalle pyllylle..tossa pihalla :-)

Fransesca

• tiukkapipo
  • Super Spanko
« Reply #39 on: June 14, 2011, 10:45:45 PM »
Hmm..täällä oli ranskalainen tv-ryhmä perjantaina..kuvasivat 3 tuntia.  tekivät sellasta sincity sarjaa pääkaupunkien seksielämästä,,,..päätin antaa heille tosi pohjoismaisen kokemuksen..illan päätteeksi annoin risupiiskaa SUOMALAISITTAIN...paljaalle pyllylle..tossa pihalla :-)

Millainen mahtoi olla vastaanotto? Ainakin oli vähän vaihtelua joulupukinmaa-hössötykselle ja kalakukon syöttämiselle, noin kun suomalaisuudesta puhutaan :D
The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - R.B.

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #40 on: June 29, 2011, 06:51:51 AM »
Se näytetään vasta syksyllä.

Doc

• Junior Spanko
  • **
« Reply #41 on: July 10, 2011, 09:34:16 PM »
Ennemmin yksityisenä, mutta ei todistajat mahdoton ajatus ole. Joku kuulemassa sivusta, kun saan piiskaa, ei tunnu ajatuksena ainakaan pahalta. Katseleminen on toinen juttu. Joka tapauksessa, kuten joku jo sanoi, kunhan ovat sellaisia jotka ymmärtää mistä on kyse ja ovat joko hiljaa tai kommentoivat asiallisesti. Pari fantasiaa on, joista yhtä en halua toteen, koska se ei täytä kriteerejä. :D

CB6000

• Junior Spanko
  • **
« Reply #42 on: October 21, 2011, 10:31:48 AM »
Pääsääntöisesti saan piiskaa yksityisesti. Mutta olen saanut vaimoltani piiskaa muutaman kerran niin, että sitä on ollut seuraamassa ulkopuolinen henkilö. Piiskan saaminen paljaalle takapuolelle julkisesti on äärimmäisen nöyryyttävää.

6juhani

• Newbie
  • *
« Reply #43 on: November 02, 2011, 12:35:37 AM »
Miestä katsomassa kun minua kuritetaan en voisi kuvitellakaan. Ehkä niin että hän olisi jossain lähellä niin että lopuksi hän näkisi minut olisi ok.

Toinen nainen voisi tulla kysykseen mutta niin että hän suhtautuisi vakavasti tilanteeseen. No, tämä liittyy siis aina tilanteeseen eli että en pitäisi siitä että kurittaja tai sivusta seuraaja alkaisi tirskumaan kun saan vitsaa. Toisaalta tilanteessa olisi myös inhottavaa josta en todellakaan pitäisi, se että katselija/tarkkailija osallistuisi kuritukseen neuvomalla tai yllyttämällä kurittajaa.

Summa summarum: mielellään kahdestaan kurittajan kanssa!

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #44 on: November 08, 2011, 08:46:50 PM »
Drottningholmin linnan edessä....moni näki :-)