December 12, 2017, 06:15:18 AM

Author Topic: selkäsaunan yksityisyys  (Read 15706 times)

Mikael

• Full Spanko
Vs: selkäsaunan yksityisyys
« Reply #15 on: December 02, 2006, 08:38:53 PM »
Kyllä yksityisyydellä on se hyvä puoli että silloin jutusta tulee hyvin intiimi ja kahdenkeskeinen juttu joka yleensä lujittaa suhdetta. On yhteinen salaisuus ja kasvattaa luottamusta.
Voisin hyvin olla paikalla katsojana, ja silloin olisi oikeastaan sama mikä olisi sukupuoli. Se että saajana olisisi mies niin voisi olla jopa mukavaa.  No oikeasti en tiedä miten reagoisin tilanteeseen, en ole itse koskaan antanut miehelle piiskaa ja edes ajatuksena se ei kiihota. Mutta jos nainen antaisi miehellensä ja olisin katsojana niin asia voisi olla toisin.Erityisesti minua kutkuttaa ajatus siinä että kurituksen jälkeen kun mies häpeä nurkassa niin itse juttelen naisen kanssa mukavia samalla.
Toisaalta nuo ovat vähän sellaisia asioita että jos ei suoranaisesti tunne suurta vetoa julkiseen rangaistukseen niin luulen että paljolti asia riippuu ihmistä ja tunnelmasta miten asia vaikuttaa.
Itse en tunne mitään suurta tarvetta rangaista naistani julkisesti, ennemmin kahden kesken. Mutta ei asia minulle ole vastenmielinenkään, julkisen rangaistuksen antaminenkin on hyvin mukavaa.
No mutenkin olen aika kokeilun haluinen näissä piiskajutuissa. Minusta niissä ei ole yhtä ainutta oikeaa tapaa.

Gentl

• Junior Spanko
  • **
Re: selkäsaunan yksityisyys
« Reply #16 on: December 07, 2006, 03:08:21 PM »
Minulle selkäsaunan suora näkeminen on jostain syystä melko lailla turn-off, mutta toisaalta se kiihottaa, jos sattuisi vahingossa kuulemaan tai saamaan muuten vihiä esim. jonkun ystäväpariskunnan spanking-sessioista. Suora näkeminen ei siis kiinnosta, vaikka vihjailu on oikein jees. En tiedä, miksi näin on. Ihmeellinen on ihmisen eroottinen mielikuvitus ja sen oudot lainalaisuudet.
... pakko yhtyä Lolan kommenttiin sataprosenttisesti :thinking: ...tietoisuus siitä, mitä naapurissa tapahtuu, on kutkuttavaa - mutten menisi soittamaan ovikelloa... :)

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #17 on: December 22, 2006, 05:54:13 PM »
Kiva olla taas täällä.  Yksityisyys...ihan kiva,intiimi juttu kahden kesken. Sitte on nää yleiset piiskannat joissa on myös charminsa,siis oma charminsa.Ne niinkuin säväyttävät erilailla.
Viimeeksi annoin piiskaa viikko sitten muitten ihmisten nähden. Kuukausi sitten sai puol tusinaa tyttöä piiskaa multa (olivat jonossa ) kymmenien ihmisten edessä. Siinä valokiilassa ollessa on oma viehätyksensä,sekä antajalle ja saajalle. Se seksuaalinen puoli  jää  nollille ainakin mulle ,antajalle muttei se sillee ollukkaan aina tärkee.
Aina valmiina vastaamaan piiskakysymyksiin :-)

KuriMies

• Junior Spanko
  • **
« Reply #18 on: March 08, 2007, 12:29:41 AM »
Hyvä kysymys.
Olen antanut piiskaa usein kesäisessä metsässä vähän sivussa kävelyteistä, mutta jos 50 m päässä kävelee ihmisiä niin riski on ilmeinen, että ainakin jotain he huomaavat.
Ja aina paljaalle pyllylle !

Sitten toinen tosijuttu on piiskaus parkkihallissa autoni ja parkkihallin seinän välissä niin , että piiskattava nojaa avonaisesta auton ikkunasta sisään yläruumiilla ja pylly ja jalat ovat ulkona ja hame vyötäisille nostettuna. Ihmisiä meni taas autoihin n 30 m pässä , jolloin piti pitää taukoa ettei läiske olisi kuulunut.
Jälkikäteen mietimme, mitä vartijat miettivät valvontakameroidensa äärellä, mutta se on heidän murheensa 8)

Minulle julkisuus on lievästi kiihottavaa ja naisesta riippuu haluaako tuollaista puolijulkista piiskausta.
Jotkut tykkäävät ja toisille se on kauhistus.
Privaatissa tilassa voi tietenkin kekittyä huomattavasti paremmin itse asiaan, mutta tuo henkinen jännitys "kiinnijäämisestä" jää silloin väliin.

Tiina

• Junior Spanko
« Reply #19 on: March 14, 2007, 01:36:42 PM »
En kyllä voisi kuvitella, että haluaisin jonkun näkevän, kun saan selkääni. Noin periaatteessa kiinnostaa ajatus, että joku saisi tietää minun saaneen piiskaa, mutta näkemään itse tilannetta en kyllä ketään halua.Itse kyllä voisin olla kärpäsenä katossa toisen saadessa piiskaa, jos sellaiseen tarjoutuisi mahdollisuus.

tapio12345

• Junior Spanko
  • **
« Reply #20 on: March 15, 2007, 04:10:47 PM »
Periaatteessa oli kiinnostavaa, että joku tietäisi, että on saanut vitsasta.

Piiskauksen katsejoitakin on kahdenlaisia. Sellaisia, joiden ei itse tarvitse pelätä vitsaa ja sellaisia, jotka saavat itse vitsasta...
Silloin sitä katselee vähän eri mielellä.

KuriMies

• Junior Spanko
  • **
« Reply #21 on: March 17, 2007, 07:42:44 PM »
Noin periaatteessa kiinnostaa ajatus, että joku saisi tietää minun saaneen piiskaa,

Kevytvaihtoehto tähän on , että pariskunta rekkaamattomina chätissä puhuu toisen saamasta selkäsaunasta.
Hypoteettisesti esim siten, että sinä Tiina kiität kasvattajaasi julkisessa chätissä saamastasi selkäsaunasta  :D

ja tämä on sitten vain hypoteettinen vinkki, jos joku kuvittelee muuta

Miika1967

• Junior Spanko
  • **
« Reply #22 on: April 09, 2007, 07:41:48 PM »
Kyllä itse suostuisin niin, että olisi toinenkin piiskattava minun lisäksi. Niin molemmat saisivat katsoa kun saa piiskaa. Mutta siis vain, että olisi kaksi piiskattavaa ja piiskan antaja. 8)

ElmStBrat

• Newbie
  • *
« Reply #23 on: April 25, 2010, 09:17:58 AM »
Komppaan edellistä, jos kyseessä on tarkoituksellinen tilanne. Muussa tapauksessa riippuu tilanteesta.

sameli

• Full Spanko
« Reply #24 on: June 16, 2010, 01:25:57 PM »
Mielestäni yksityisyys on hyvä asia.Olen miespuolisena piiskan  saajana toki joutunut tilanteeseen jossa piiskaustani on oltu katsomassa piiskaukseni tapahtuu aina paljaalle pyllylle. Tuntuu aika mukavalle kun tietää että sessiossa on näkiä muukin kuin piiskaaja nautin siitä.

tomppa

• Advanced Spanko
« Reply #25 on: June 17, 2010, 03:41:37 PM »

ollakseni rehellinen nautin siitä kun saan kurkata miten joku toinen tuhmuri saa sovittaa tekonsa. Olen saannut katsoa miten vaimoni heiluttaa piiskansa tottuneesti "kohtalotoverin" paljaalle pyllylle. Minun katseeni on silloin kylläkin vaimooni fokusoitunut.

Kun itse olen maannut paljain pyllyin ja maistannut piiska ei yleisöä ole ollut. Toissapäivä toi siihen muutoksen kun sain piiska erään vaimoni ystävättären silmien edessä. Se oli hiukan pelottavaa ja noloa mutta myöskin kiihottava.

gianni

• Junior Spanko
  • **
« Reply #26 on: June 21, 2010, 10:48:17 AM »
Selkäsaunan olennainen elementti on nolous, mitä epäilemättä vahvistaisi
se että sillä olisi yleisöä.. kenties ei kuitenkaa ihan keitä tahansa.

laiskianen

• Junior Spanko
  • **
« Reply #27 on: June 24, 2010, 12:06:08 PM »
 jos selkäsaunan saa muitten nähden niin se pistää miettimään tekosiaan,siinä on oma viehätys joka kiinostaa  :thinking:

PM

• Guest
« Reply #28 on: July 21, 2010, 11:31:24 AM »
Minä katselisin selkäsaunaa mielummin kun olisin katseltavana. Itse selkäsauna ei niin vakava asia ole, mutta housujen laskeminen saattaisi hermostuttaa.  :)

Jorma

• Advanced Spanko
« Reply #29 on: July 24, 2010, 12:35:43 PM »
Sinänsä piiskaaminen muiden edessä ei niinkuin häiritse,voi olla myös jännitävää kun joku tarkkailee"tekniikkaa". Sitäpaitsi täällä on tavallista että joku "rauhoittelee" piiskattavaa aktin aikana...että niinkuin kestäisi enemmän.
Mutta pitlälle vietyjen sessionien loppupuolen haluan pitää vain intiimisti...ei katsojia.
Aina valmiina vastaamaan piiskakysymyksiin :-)