December 12, 2017, 06:24:32 AM

Author Topic: selkäsaunan yksityisyys  (Read 15708 times)

moritz

• Junior Spanko
  • **
selkäsaunan yksityisyys
« on: October 15, 2006, 02:27:44 PM »
Kuinka moni piiskaa saavista (antajatkin voivat kommentoida) fantasioi siitä että joku kolmas tai useampi henkilö sattuu joko vaingossa tai tarkoituksella kuulemaan tai näkemään saamanne/ antamanne selkäsaunan?

Onko kellään kokemuksia asiasta?

Omalla kohdallani tämä asetelma on kuulunut kiinostukseni kohteisiin jo ennen kuin tunnistin varsinaisen kiinnostukseni kurituksen antamseen ja saamiseen. Alle kouluikäisenä muistan pari kertaa kuulleeni kerrosalon rappukäytävään parin kaverin saavan selkäänsä, myötätunnosta ja heidän yksityisyyttään kunnioitavana henkilönä en muistaakseni koskaan kysellytasiasta jälkeenpäin tai kiusannut heitä siitä, mutta muistan usein jo lapsena miettineeni jälkeenpäin kuinka tilanne siellä oikein tapahtui.
Omalla kohdalla muistan pari tilannetta, joita sitten myöhemmin olen mielikuvissani kehittänyt eteenpäin, kummallakaan kerralla en oikeasti edes saanut selkääni mutta tilanne kehittyi siten että kaverit luulivat näin tulevan tapahtumaan. Juuri sillä hetkellä se oli tietenkin äärimmäisen kiusallista, mutta toisaalta niin kiihottavaa.
- Joskus ala-asteen ensimmäisillä luokilla olin isovanhempieni luona yökylässä. Illalla olin myöhempään ulkona kuin oli sillä kertaa lupa ja leikkimässä pihapiirin lasten kanssa talon etupihalla. Isoäiti tuli noutamaan minua sisälle ja alkoi muutaman läsnäolevan tyttölapsen kuullen nuhtelemaan minua myöhästymisestä vihjaten kaiken kukkuraksi jotain että "tuollaisille lapsille annetaan koivuniemen herraa" tms. Tiesin, että todennäköisesti mitään ei tule tapahtumaan niinkuin ei tapahtunutkaan, mutta mitä nämä maagisen lauseen kuulleet tytöt asiasta ajattelivat - huh huh!
- Toinen "läheltäpiti-tilanne" sattui yläasteella: Olin saanut huonon arvosanan jostain kokeesta ja yksi luokkatoveri, jonka kaikki tiesivät saavan kotonaan selkäänsä huonoista arvosanoista kiusoitteli minua kysymällä parin tytön kuullen "antaako isä sulle selkään tämän takia?" Näin ei meillä kotona tehty vaan kynnys selkäsaunalle oli huomattvasti kokeampi kuin yksittäinen huono koenumero. Luokkakaveri varmasti uskoivat minua enemmän kuin tätä toista poikaa, mutta aika kiusallinen tilanne se oli mitä olen jälkeenpäin kehitellyt eteenpäin...
 Muutoin selkäsaunat olivat kotona tiukan yksityisyyden piirissä eikä koskaan ylimääräisten silmäparien läsnäollessa, mitä nyt tietenkin perhe kuuli oven läpi. Poikkeksena pari kertaa, jolloin veljen tai serkkupojan kanssa tuli remmiä yhdessä tehdyistä kolttosista. Pari kertaa sukulaisten tai vieraitten läsnäollessa minut komennettiin yläkertaan tai muuten syrjäiseen paikkaan "puhutteluun" isän kanssa ja varmasti ainakin osa sukulaisista hyvin tiesi mitä "puhuttelulla" tarkoitetaan. Näissä tilanteissa jälkeenpäin ajateltuna kutkuttavinta oli se, jos paikalla oli muita lapsia, erityisesti vieraita tyttölapsia.

Aikuisena piiskaleikit on aina tapahtuneet kahden kesken ja tilanteen yksityisyyttä ja arkaluonteisuutta on varjeltu viimeisen saakka. Sovitusti ja suunnitellusti tekisi mieli joskus kokeilla toisenlaista skenaariota ;)

Mr T

• Junior Spanko
Re: selkäsaunan yksityisyys
« Reply #1 on: October 15, 2006, 07:21:37 PM »
Silloin,kun aloittelimme ja opiskelimme piiskaamisen nautintoja sitoessani ja piiskatessani naistani metsässä tai muussa sellaisessa paikassa,jossa periaatteessa voisi joku meidät nähdä (vaikka valitsimmekin paikan siinä tarkoituksessa, että meitä ei nähtäisi), kuvittelimme, miten joku saattaisi järkyttyen nähdä naiseni piiskaamisen. Satunnainen kulkija joko jäisi ensi järkytyksestä toivuttuaan tahtomattaan kiihottuen katsomaan toimiamme tai sitten sankarillisesti tulisi pelastamaan naista sadistisen miehen kynsistä. Tällöin naiseni kertoisi tälle pelastajalleen halustaan tulla minun ruoskimakseni ja olevansa piiskattavana,koska nauttii siitä. Kumpikin vaihtoehto oli meistä hyvin kiihottava.

Koskaan ei meitä kuitenkaan ole kukaan vahingossa nähnyt, ellei sitten joku ole jäänyt salaa katselemaan tuon edellisen kuvitelmamme mukaisesti. Itseasiassa todennäköisyys, että naiseni piiskausta joku olisi nähnyt lienee varsin suuri, niin usein olen sitä tehnyt sellaisissa paikoissa, joissa pieni mahdollisuus on ollut.

TT

• Senior Spanko
« Reply #2 on: October 15, 2006, 07:59:35 PM »
Mäkin olen miettinyt tätä juttua. Ja just antajan näkökulmasta. Jos mä annan selkään jollekin tytölle, niin mulla ei ainakaan omasta puolestani olisi mitään sitä vastaan, että joku mimmi olisi katsomassa kuritusta. Tää katselija voisi yhtä hyvin olla toinen kuritettava, tai sitten piiskan antaja kuten minäkin. Ja sille piiskattavalle naisellekin voisi olla matalampi kynnys suostua siihen juttuun, jos katselija olisi toinen nainen.
Annie kyseli tossa toisessa ketjussa vähän samasta asiasta, eli löytyiskö halukkaita seuraamaan selkäsaunan antamista. Mä veikkaan, että jokainen kundi tällä palstalla olisi halukas seuraaman F/F kuritussessiota. Mutta toisaalta, niinku mä olen aikasemminki todennut, niin kuinka moni piiskattava nainen suostuu siihen, että joku ihan ventovieras sälli on katsomassa.
Itsellä nää jutut on jääny ihan kelailun tasolle. Aikanaan, kun elin parisuhteessa ja annoin piiskaa gimmafrendille, niin se tapahtui aina himassa, kahden kesken.

tanjak

• Full Spanko
« Reply #3 on: October 19, 2006, 08:19:28 PM »
Naispuolisena ja saajan näkökulmasta voin sanoa omalta kohdalta että en kyllä suostuis. Enkä tiedä kyllä haluaisinko edes katsella kun joku toinen saa, vaikee kuvitella koko tilannetta  :thinking:

TT

• Senior Spanko
« Reply #4 on: October 19, 2006, 10:59:29 PM »
Naispuolisena ja saajan näkökulmasta voin sanoa omalta kohdalta että en kyllä suostuis. Enkä tiedä kyllä haluaisinko edes katsella kun joku toinen saa, vaikee kuvitella koko tilannetta  :thinking:

Veikkaanpa, että suurin osa piiskaa saavista naisista on kanssasi samaa mieltä. Täysin ymmärrettävästi.

Katja tyttö

• Guest
Vs: selkäsaunan yksityisyys
« Reply #5 on: October 20, 2006, 10:30:35 AM »
Minulle ei ole ihan mahdoton ajatus se, että joku olisi todistamassa piiskan saamistani. Onhan se jollain tavalla ollut fantasioissani vaikka kaikki fantasiat eivät olekaan välttämättä sellaisia mitä oikeassa elämässä haluaisin toteuttaa. Kaksi miespuolista piiskan antajaa voisi olla se variaatio  :contract:  :moon:  :contract: tai sitten joku toinen onneton tyttö saamassa piiskaa samaan aikaan  :spank:  :moon:

Sen verran vielä lisäisin että tilanne voisi olla toinen jos olisin vakituisessa parisuhteessa missä harrastettaisiin kotikuria. Silloin se jäisi varmaan kahdenkeskiseksi leikiksi.

Arja

• Advanced Spanko
« Reply #6 on: October 20, 2006, 07:57:25 PM »
 :thinking:

Se että  onko joku katsomassa varmasti riippuu siitä tilanteesta. Jos vaikka olisi enemmäkin paikalla niitä jotka saa esim pari tuhmaa tyttöä, ei ehkä haittaisi vaikka siinä olisi joku mies katsomassa ja vaikka osallistumassa jotenkin  :friends: :spank: :spank:

Aika suuri merkitys kai on niillä jotka siinä ovat läsnä ja mikä on juoni

arja :sadangel:

tanjak

• Full Spanko
« Reply #7 on: October 22, 2006, 07:13:13 PM »
Tuli mieleen hassu kysymys kun rupesin taas tätä miettimään. Elikkäs entä jos sitä piiskaa annetaan vaatteiden päälle? Olisko sillon yhtään vähemmän yksityinen juttu?  :thinking:

moritz

• Junior Spanko
  • **
« Reply #8 on: October 22, 2006, 08:05:57 PM »
Tuli mieleen hassu kysymys kun rupesin taas tätä miettimään. Elikkäs entä jos sitä piiskaa annetaan vaatteiden päälle? Olisko sillon yhtään vähemmän yksityinen juttu?  :thinking:

Varmasti, ainakin minun mieletäni vaatteiden läpi annettu kurinpalautus toimii sinänsä riittävän hyvin. Voisin hyvin kuvitella, että tytöt ei niin herkästi ole suostuvaisia paljastamaan takapuoltaan yhtä piiskaajaa isomman "yleisön" edessä kuin pojat, varsinkaan jos yleisössä on meitä rumemman sukupuolen edustajia  8) Ja jos itse sattuisin olemaan saavana osapuolena, niin ei kynnys itselläkään matala ole. Piiskurina esittelisin taitojani kyllä paljon mieluummin :gonnagetit:. Intimiteetin suhteen mulla raja menee siinä, että, tilanteen pitäis olla miellellään ennalta suunniteltu ja liittyä johonkin muuhun piiskaleikkiin kuin oman (tai jonkun muun) pariskunnan parisuhteen intiimeihin juttuihin.

Todistajan oleminen tai sitten piiskan antaminen/ saaminen niin että joku/  jotkut muut ovat näkemässä tai esimerkiksi kuulemassa oven läpi on se juttu joka ainakin itsellä tuo joskus asiaan jonkinlaisia lisäkiksejä.  :spank:   :haha:

AuntAnnie

• Super Spanko
« Reply #9 on: October 22, 2006, 08:24:03 PM »

Kyllä sitä selkäsaunan annan muiden katsellessa, ja kyllä se on tehokas sille kasvatettavalle, aika nolo juttu vaikka ne housut sitten pysyisikin jalassa.

Se on kyllä sille saavalle osapuolelle aika korkea kynnys tulla ottamaan se julkinen selkäsauna, vaikka aiheena olisikin vain roolileikki ei oikeasta elämästä otettuja.

Aikaisemmin tuolla kyselinkin kiinnostusta teiltä. Ja olihan niitä halukkaita

Lola

• Junior Spanko
« Reply #10 on: October 30, 2006, 08:04:03 PM »
Minulle selkäsaunan suora näkeminen on jostain syystä melko lailla turn-off, mutta toisaalta se kiihottaa, jos sattuisi vahingossa kuulemaan tai saamaan muuten vihiä esim. jonkun ystäväpariskunnan spanking-sessioista. Suora näkeminen ei siis kiinnosta, vaikka vihjailu on oikein jees. En tiedä, miksi näin on. Ihmeellinen on ihmisen eroottinen mielikuvitus ja sen oudot lainalaisuudet.

K..

• Junior Spanko
  • **
« Reply #11 on: October 31, 2006, 04:31:47 AM »
Minua kyllä kiinnostaisi saada selkäsauna muiden katsellessa. Olen usein fantasioinut siitä, että jotkut ystäväni (yleensä miespuoliset sellaiset) päättäisivät yhdessä rangaista minua, joko niin, että kaikki osallistuisivat joko piiskaamalla tai pitelemällä kiinni, tai sitten niin, että yksi tai kaksi piiskaisi ja muut katselisivat, vaikka isokin porukka.

Juuri nöyryytys kiihottaa tuossa. Kahden kesken on kuitenkin helposti niin intiimiä, että voi tehdä melkein mitä tahansa. Jo kolmen porukassa jopa monista henkilökohtaisista asioista puhuminen, saati sitten toiminta, vaatii enemmän pokkaa. Myös tunne vallankäytöstä on voimakkaampi, kun toisella puolella on monta ihmistä ja toisella on itse yksin.

Ilman muuta suostuisin tähän. (Miksipä ei kiinnostaisi myös katsoa, kun toista piiskataan, vaikkei se olekaan se varsinainen juttuni.) Toki se edellyttäisi, että tuntisin tai edes tietäisin ko. ihmisen tai ihmiset, varsinkin, jos heitä olisi monta. Se riittäisi suositukseksi, jos piiskaaja tuntisi heidät.

jean

• Junior Spanko
  • **
« Reply #12 on: November 02, 2006, 11:24:29 PM »
asiassa on jotenkin kaksi puolta...selkäsaunan yksityisyys tekee siitä erityisen intiimin, ja nolon tapahtuman samalla kertaa. Jos todistajia (en voisi kuvitella että he olisivat miehiä) olisi jutun julkeus tekee siitä vielä nöyryyttävämmän, jossa on oma houkutuksensa

marili

• Newbie
  • *
« Reply #13 on: November 09, 2006, 01:13:52 PM »
 Naisena ja saavana osapuolena olen myös sitä mieltä, etten uskoisi haluavani ulkopuolisia
todistamaan tilannetta tai riippuu tietenkin tilanteesta ja tapahtumista, mutten kyllä ainakaan
kenenkään täysin ulkopuolisen ja asiaa ymmärtämättömän.  Tulikohan asia ilmaistua hiukkasen
vaikeasti....
Marili

paju

• Junior Spanko
  • **
« Reply #14 on: November 25, 2006, 09:14:36 PM »
Minun mielestäni selkäsaunan saaminen niin, että joku sen näkee, on äärimmäisen nöyryyttävää - eli siis hyvä asia.

Olisin valmis kokeilemaan sitä niin, että joko kurittajia olisi useampia tai sitten niin, että joku vain seuraisi sivusta. Kaikkien näiden henkilöiden tulisi tosin olla ehdottomasti vain ja ainoastaan naisia.

Itsekin seuraisin erittäin mielelläni jonkun toisen selkäsaunaa sivusta, edelleen samalla sukupuolivarauksella.